mirka

KWH Invest

-liiketoimintaryhmään kuuluvat liiketoimintaa harjoittava Oy Prevex Ab, osakkuusyhtiöiden osakeomistukset sekä ulkopuolisille yhteistyökumppaneille pitkin vuokrasopimuksin vuokrattujen teollisuuskiinteistöjen hallinnointi.

Prevex

Prevex valmistaa maailman toimivimpia ja vähiten tilaa vieviä vesilukkoja tiski- ja pesualtaisiin. Ne ovat esikoottuja, ja teleskooppirakenteen ansiosta niiden asentaminen on mahdollista hyvin erilaisiin kohteisiin. Tuotekehityksemme ja  suunnittelumme yhdistävät asiakkaan toiveet ja kustannustehokkaan valmistuksen.

Vastataksemme markkinoiden tarpeeseen olemme kuluneen kalenterivuoden aikana investoineet kahteen suureen pakkauslinjaan. Lopputuloksena syntyy toimivia ja kilpailukykyisiä tuotteita, jotka on pakattu teollisuuden tarpeita vastaavasti tai houkutteleviin kuluttajapakkauksiin. Nykyisin olemme yksi maailman suurimmista vesilukkojen valmistajista.

Olemme aktiivisesti ja menestyksekkäästi tehneet yhteistyötä useiden merkittävien toimijoiden kanssa ja saavuttaneet maineen luotettavimpana ja innovatiivisimpana vesilukkojen toimittajana. Siksi olemme Pohjoismaissa alamme markkinajohtaja. Tärkeä ja luonteva osa toimintaamme on asiakkaidemme kanssa tehtävä läheinen yhteistyö, jossa yhdessä kehitämme uusia innovatiivisia tuotteita. Tätä tukee jatkuva pyrkimyksemme innovatiivisiin ratkaisuihin ja tuoteparannuksiin. Vahvistimme myös myyntiorganisaatiomme vuoden aikana ja olemme nyt läsnä suurimmalla osalla eurooppalaisia markkinoita. Uskomme, että panostuksemme entistä isompaan myyntiorganisaatioon johtavat toiminnan kasvuun tulevina vuosina.

Yksi maailman suurimmista vesilukkojen valmistajista

Maailman toimivimmat vesilukot

Läheinen yhteistyö asiakkaiden kanssa